uteblivet och uppskjutet

2008-02-29 @ 16:35:16
jorå , det är mitt biblioteksbesök det . märkte liksom nu på slutet att tiden förstås ( som vanligt ) inte är min bästa vän . åhnej , inte en chans ! har dock varit duktig och kollat upp öppettiderna så i morgon mellan 10-13 har jag min chans , och då måste jag befinna mig där . dock helst inte alla de tre timmarna förstås ;D haha . usch, bibliotek gör mig nervös , för där känner jag mig påtvingat stum . förövrigt så är ordet bibliotek galet drygt , man får liksom lov att tänka till när det ska skrivas . då vill minsann fingrarna inte gå på autopilot längre inte . nejnej .

jag kan fortfarande skratta så det smärtar åt sveriges nuvarande mest favoristiska komiker , allas våran kometbjörn . när jag masserade märtas vader och lår så svischade melodifestivalen förbi i repris och björn började återigen sjunga för sin natursköna carina berg . du är strösslet på en glass

förresten så slog det mig idag , när johanna önskade mig lycka till på praktiken , att det är praktik på måndag . götapetter ! det känns fortfarande som praktiken är en evighet bort , och det spelade tydligen ingen roll att jag och ida-marie pratade om det igår innan vi gick hem , nejdå . det sjönk tydligen inte in ändå . det är praktik på måndag , jag måste se till att det dunkas in . ska gå och göra det nu ! lycka till tjejer , ta dom med storm ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha lätt :D

2008-03-02 @ 21:19:51

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0