tusen känslor ihopsatta till en outtalad förvirrad

2008-02-22 @ 13:23:15

nu har jag setat här med fingertopparna på bokstäverna i tre minuter , men vet inte vilka fingrar jag ska trycka ner först och i vilken ordning . fick reda på tentan och ja , det var precis som jag trodde . jag klarade det inte . även om jag egentligen visste att jag inte skulle klara alla frågor så kan det inte hjälpas att jag blev sjukt besviken , ÄR sjukt besviken ! känner mig ganska misslyckad och en hel del panikslagen med tanke på att jag fortfarande inte vet vad det är jag ska kunna med den där frågan och att vi har 7000 andra saker att göra samtidigt . det ska göras ett gigantiskt fördjupningsarbete , VFU - uppgift , ny hel läst bok till på torsdag , muntlig uppgift till den boken ( också på torsdag ) , skriftlig inlämning på den boken PLUS en omtenta som ska slängas in dagen innan inlämningen av fördjupningsuppgiften . och så måste jag förstås läsa ännu mer inför omtentan så jag klarar den . jag MÅSTE klara den , för annars måste man göra omtenta när kursen går nästa gång och då är inte vi bara inne på en helt ny kurs , utan då är frågorna heeelt annorlunda . vi har tydligen inte mycket att göra ?! är det verkligen meningen att det ska vara såhär ?

jag ska försöka sluta tänka på det här för jag orkar faktiskt inte , måste såklart också gratulera ida-marie som klarade sig . glad för dig bumsan .


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag vet att du kommer att klara det galant nästa gång vännen, du va ju inte långt ifrån!! Försök att inte tänka för mycket på det utan ta en dag i taget och en uppgift i taget (hm...iofs svårt med tanke på vad mycket vi har att göra)...men du förstår nog vad jag menar!! Och tack vännen...denna gång va det min tur att ha tur, nästa gång är det förmodligen din, känns faktiskt så enkelt som tur! Massa massa kramar till dig stumpan

2008-02-22 @ 17:50:47
URL: http://idamaries.blogg.se
Postat av: Johanna J

Oh nej! Nu blev jag riktigt nervös när jag läste det här! Och vad är det för bok som vi ska ha läst till på torsdag ??! HJÄLP :S

2008-02-22 @ 18:10:32
URL: http://angelwhite.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0