told you so , tänk om man kunde välja känslan ?

2008-02-10 @ 20:51:36
sverige fick pisk av finland , stolpe ut ? JA . har precis kommit från träningen , väldans skönt . eller ja , nyss och nyss , hann precis in och sätta på tv:n innan låten till en annan del av köping började , timing skulle jag säga . reklam nu och efter köping blir det duschen . tänk om man kunde välja känslan ? då skulle jag välja att inte känna mig panikslagen inför tentan i morgon . usch & fy !

märt har spelat länslagsmatch mot nåt killag . pratade med pappa i andra pausen och visserligen låg de för tillfället under men malin spelade tydligen alldeles strålande , gud vad jag blir glad åt henne :) <3 sen var det träning för mig så jag vet inte hur det slutade . . .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0