tess hissar och dissar melodifestivalen 2008

2008-02-24 @ 00:00:20
om det var en ambitiös publik som befann sig i västerås för en vecka sen , med tusen fler melodifestivalfolk trånandes kvar utanför efter att få komma in så beklagar jag att ni i stället fick trampa till i linköping . jag tycker uppriktigt sagt och med tre stora skopor väldigt mycket synd om er . inte ens på de kallaste och tråkigaste dagarna hade jag betalat för att vara där !

HISS
¤ en ny stjärna föds i kristian luuk , "i´m living my dream" . ingen annan än mr. luuk är värdig en främmande gul carolakroppsstrumpa .
¤ björn gustavsson med gitarr
¤ björn gustavsssons kärleksförklaring till carina berg
¤ björn gustavsson , helt och hållet !

DISS
¤ BWO´s så kallade utstyrsel . var inget annat än oförståeligt , fult och styrsligt .
¤ bosniska låtar i svenska festivalen ? inget ont om bosniska låtar , men bosnien har väl en egen melodifestival ?
¤ ainbusk . samarbete - vad är det ? jag står gärna i mitten av scenen och försöker gapa högre än mina "kompisar" som står brevid mig . herregud !
¤ guldkonfetti på något så oförtjänat som eskobar . guldkonfetti ska sparas till slutet av hela kalaset !
¤ att patrik isaksson tror att han rockar linköping med en röd mikrofonsladd i upphöjd högerhand ?
¤ pausunderhållning , syfte - dans ? fortfarande ingen som förstår !
¤ ATT DET ENDA SOM ÄR BRA INTE FÅR SKICKAS IVÄG TILL STORA EUROVISION . ( typ kristian luuk och björn gustavsson )

annars då ? det var ganska så överdrivet drygt att jag hade galet ont i magen the entire melodifestival , men det vägdes väl iof upp av björn och lilla fröken carina . dags att ta nya tag , och de tagen får vi innerligt hoppas är mycket bättre än de som togs i linköping .
´skärp era sinnen , godnatt .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0