tentafrågor ?

2008-02-09 @ 13:32:19
förresten så läste jag nyss ett mejl från martin om förra årets tentafrågor . ok ? kändes verkligen inte bra , usch jag vill bara att det ska bara över . vad ska man kunna ? vad ska jag fokusera på om jag ska läsa mer ? VAD ÄR DET SOM SKA FASTNA ? herregud , spekulationer gör mig bara ännu mer nervös . jag tänker inte läsa nå mer i böckerna , då blir jag antagligen bara förvirrad . hoppas frågorna håller sig till det som har pratats om på lektionerna för det är de anteckningarna jag kommer kolla mer på . sen får jag bara hålla mina egna tummar , försöka skriva hyfsat bra ändå med resterande fingrar och helt enkelt bara hoppas på det allra allra bästa . jag vill inte göra om !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0