malin , melodicirkus , hiss och diss

2008-02-09 @ 16:20:53
märthalou är på väg mot match och jag önskar att jag hade fått se ( som vanligt ) , men jag ska hålla mina tummar och heja härifrån ( också det , som vanligt ) ;P

jaha , snart stundar kvällen och i kväll är kvällen då melodifestivalscirkusen tar fart och till det ska enbart jäsas och däsas i soffan . eller ja , det ska hissas och dissas också , om det ska jag återkomma .

har precis kommit ut ur duschen , sköna långa duschen och nu funderar jag på att ta en liten powernap innan reprisen av på spåret börjar ( jag är allmänbildad och kan precis alla frågor och resor ) ? oja , or not .

HAHA

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0