jossan & marie

2008-02-09 @ 13:28:19
jo tack , mer sånt åt folket . jag gick upp tidigt igår för jossan och marie gav sig iväg redan i gryningen , typ . de ramla in här vid halv tolv ungefär ( ? ) och marie hann i princip bara hoppa i lite andra kläder innan vi begav oss mot stan . kan ha varit så att vi missade en avfart , men det ska tilläggas att vi kom fram ändå och brudarna fick se lite mer av stan ;D haha . jag har förmodligen världens sämsta lokalsinne , det tycks visa sig gång på gång i både nya och gamla situationer , herregud . nåja , hade en himlans trevlig dag på stan och vi sprang nog runt i varenda affär och handlade grejer som gjorde att påsarna skavde sådär ohyggligt oskönt i händerna . till det ska även läggas de otroligt ömma fotsulorna , på oss alla tre ! till slut fick vi nog , eller ja . . . tillsut fick fötterna och händerna nog , och törstiga och hungriga var vi också så vi beslöt oss en hel del enfaldigt om att traska , öhm stappla , tillbaka till bilen .

styrde tillbaka hitåt och stannade till på kronoparkskonsum och handlade allt till kvällen . snabbt hem , hacka grönsaker , fixa köttfärs och formligen hälla i sig . ( förresten så har jag glömt säga att jag fick en kanonfin "blomma" av flickerna , som jag ska försöka komma ihåg att lägga in en bild på sen , och en scrapbook med oss tre i , vilken jag snabbt blev att älska )

sen blev det let´s dance och vi satt bänkade , hade tills dess även plockat fram osten med kexen , vindruvorna , vinet , chipsen , dippen , ja typ allt . fanns inte mycket plats kvar på det här bordet inte ;D haha . efter let´s dance vilade vi våra ögon på we were soldiers och diskuterade lunchraster i krigstider ( ? )

gick upp rätt tidigt i morse också för vi ville in till stan en gång till , hehe , så där har vi hunnit vara minsann . nu har dock brudarna åkt hem för marie skulle spela match i morgon . tråkigt att de inte kunde stanna tills i morgon , men kul att de kom ändå :D

scrapbook , stan , tacos , ost&kex , vin , jordnötter , chips , dip , vindruvor , cola , let´s dance , we were soldiers , nattprat , skratt och stan igen ? slutsats = tokbra !

TACK TJEJER
me like , a lot <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0