högkonsumtion & akutpådrag

2008-02-10 @ 21:29:25
jo jag tackar ja , här sitter en person som helt klart högkonsumerar . vad ? värmeljus . går väl åt ungefär 20 st varje kväll . ( de gångerna är ett tack till ikea verkligen på sin plats som säljer värmeljus i pack om hundra för ett studentvettigt och bra pris ) . skänk en tanke åt idatösan som var tvungen att åka in till akuten nu i kväll , i tisdags opererade hon sin lilla mage och nu gjorde den ont som attan och kallsvettades . sen dess har jag inte hört nå mer , jag hoppas det går bra för na´, lillan .

pratade med mamma och fick höra att matchen slutade med förlust men att det hade östs lovord över märta :) gud så roligt . konstant spel de fyra sista minutrarna också tydligen och ja , jag upprepar mig , jag blir så glad :D

 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0