hej åsna , packåsna

2008-02-28 @ 14:42:45

det är väl ungefär så vi ser ut idag ? haha . märt har handlat som attan i veckan och har nu en del svårigheter med att få ihop resväskan , hehe :D jag får väl erbjuda en hjälpande hand eller två ( ? ) så allting kommer med hem ;P

seminariet idag gick bra , det var ganska lugnt och skönt faktiskt . skönt att bara få sitta i studiegruppen och prata , kändes inte så överdrivet pressat . brabra . gick hem och nu har vi ätit tacos , jag och systeryst . DET VAR MUMMIMUMMA vill jag lova ! jajjemän , nu är jag proppmätt så nu behövs det nog inge mer mat idag ;D haha .

nej , snart dags för hemfärd . hoppla


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0