gurkvatten från boda nova

2008-02-11 @ 21:14:27
har varit på träning och det är fortfarande ofantligt kul , men oj så jag längtar till torsdag när jag förhoppningsvis får mina nya träningsskor :D yeeeeeay , då är det fullbordat , typ . tog en lång varm och skön dusch och nu har jag degat ner mig i soffan med gott bröd , ägg och vatten med ilagda gurkskivor flytandes i min snygga och älskvärda boda nova - karaff . karaff ? vad är det för ord , egentligen ? nåja . american idol är på här i lyan och det var precis en tös som sjöng pretenders i´ll stand by you , en hel del bra faktiskt . kul för henne , jag vill också sjunga i tv .

nu ska jag göra slut på det här gurkvattnet , sen är det inte långt till sängen . skänk en tanke till sandy , hon jobbar ensam i kväll , till elva .

<3
sleep tight

Kommentarer
Postat av: sandy

sötapa.. :)

2008-02-12 @ 16:34:05

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0