en rörelse i ögonvrån

2008-02-11 @ 17:18:46
har förmodligen haft bästa timmen på länge idag , i telefonen med systeryst . gud jag saknar henne så det gör ont . men på fredag ses vi och då ska vi ha myshelg :) fick även veta att det inte kommer vara nå länslagsstuff förrän den 2 mars , vilket betyder att det hinner bli flera stycken myshelger på rad nu , tack du store för det . det kan mitt liv sannerligen behöva ! <3 på torsdag kommer mammsi också , ska bli roligt . då ska vi glutta träningspjuck ( och gärna andra pjuck också ) . det sägs att jag är besatt , av skor . minst ett par om dagen tack ?

pratade med pappsi idag också , han förstår fortfarande inte mitt schema :P hahaha <3

jag försökte ge mig på det här med bloggdesign idag , jag skulle vilja trixa ihop min egen , men jag fatta då rakt inte hur man skulle bära sig åt . nån lagomt ovilsen person med bra och enkel förklaringsförmåga som vill berätta hur man gör ? jag är inte bra på datorer , i know ! ( vet att det finns vissa ´vänner´ som småfnissar åt mig just nu ;D ) hahaha , you´re allowed .

trän snart , om 1½ in fact . ciaobella ,
jag saknar min puffra , hennes samtal är toppisch , VÅRA samtal !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0