barndomshistoria

2008-02-06 @ 18:36:40
det är vad jag ägnar mig åt för tillfället ( eller ja , just precis at the moment tar jag ju dock en paus här som ni märker , men den är ofantligt kort , jag försöker mest bara hinna med att andas ) . barndomshistoria lär även vara det som jag ägnar mig åt fortsättningsvis , i allafall i en timme till . för sen börjar vänner och det tänker jag se för det bjuder in till skratt minsann och efter det kommer roomservice , vilket alltid underhåller . ( + att det gör mig ännu mer sugen på att skaffa ny lägenhet ) har jag förresten nämnt det ? att jag vill hitta mig en ny lägenhet ? hursom , det vill jag . börjar bli väldigt trött på den jag bor i nu . eller alltså , inte trött på själva lägenheten i sig tror jag , utan mest bara på vad den innebär liksom . ett rum bara , litet och instängt , kallt , en stor röd vägg till utsikt och bara typ två meter från skolan . jag tror jag behöver komma härifrån , typ ner i stan ( ? ) och leta upp mig något större , med fler rum och möjlighet att röra mig .

nejstopp , det här var inte tanken när jag påbörjade min paus . lägenhetsfilosofi får det bli någon annan gång , nu lär jag återgå till barndomshistorian . jag hoppar in i tidsmaskinen och låser , kommer ut om en timme igen . hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag är bra avis på dig gumman som läst så mycket...eller iallafall mycket mer än mig hehe... Jag måste verkligen göra ett ryck nu...ska börja direkt faktiskt!! KRAM

2008-02-06 @ 20:45:59
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0