alla hjärtans dag

2008-02-15 @ 19:38:15
min var fullspäck och en hel del väldans bra , därför skriver jag efter utgångsdatum . lång dag , HELDAG i skolan , med huvudtema barn som far oerhört  illa . usch ! usch förvandlades dock till jippie när jag klev genom skafferidörren ( ja , ibland kan det seriöst kännas som jag bor i ett skafferi , till storlek alltså , inte innehåll , viktigt att poängtera ) och möttes av mamma . ros , kort , paket och vaniljhjärtsfika med tända ljus stod och väntade inne på bordet . trevlans minsann ! vi slurka i oss det där och for sen iväg till bergvik där jag hittade mina födelsedagspjuck ( som jag sannerligen längtar tills jag får använda ) , jacka , två skjortor och en tröja i någon annan svårbeskrivlig form . bra för studentekonomin ? inte så värst antagligen , men nåja , nångång ska väl en flicka få unna sig ? haha . mamma hittade lite hon också och efter det var vi mest hungriga . åkte in till stan och åt oss propp innan vi traskade iväg i blåsten tillbaka till bilen och styrde tillbaka upp mot universitetet . sprang in med grejerna och upptäckte sedan till vår förtret att pressbyrån var stängd ! HOWCOME ? vi skulle ju hyra film . tog bilen ner till kronoparken då i stället och hyrde film där i thressets namn , herregud haha , ( eftersom det tydligen aldrig är något av värde på tv en torsdagkväll ? ) underbar och älskad av alla bestämde vi oss för rätt snabbt , den var bra och sen var kvällen gjord .

kärlek till mamma som kom och hälsade på mig
kärlek till pappa och malin som fortfarande var hemma i beautytown

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0