080229

2008-02-29 @ 13:45:58
homesweethome , så sant som det är sagt . bussresan igår gick bra och vi var framme i västerås fem minuter innan väntat . tacksamt . mamma hämtade oss och vi åkte hem i kvällsmörkret . kvällen blev mest bara tv-titt , fast pappa var ute och middaga med jobbet , trevligt för han och trevligt för oss andra att han inte vart så pass sen att vi inte hann träffa han innan sängdags ;D haha .

jag och märt har varit på gymmet nyss vi , blev nog nästan 1½ timme och det var skööööönt som attan . nu ska vi kika lite på tv och sen ska jag väl , som utlovat , massera hennes lår och vader för hon han minsann match i kväll :P blir till att spela in både let´s dance och så ska det låta och titta på det efterår , sen kväll lär det bli med andra ord . MEN DET GÖR INTE ETT SMACK !

ska hinna en sväng till bibblan också om det går som planerat , för jag måste hitta böcker till fördjupningsuppgiften . pust

förresten så hade jag och mamsen namnsdag igår , grattis till oss en dag såhär efteråt ;D
ha en bra dag , kan hända att jag återkommer till kvällen , men det kan också bli så att det helt uteblir . solong

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förvirring ja :D Ha en bra helg du med, och lycka till på praktiken! Kram!

2008-02-29 @ 15:38:51

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0