080228

2008-02-28 @ 11:45:17
jag känner mig sådär lagomt elak när jag vrider huvudet åt vänster och ser sis stå vid duktigdisken . usch jag är värd ett tillslag tror jag bestämt ! jag har precis "gjort iordning" mig och ska snart klättra iväg till skolan . ska träffa ida-marie vid 12 , vilket ska bli roligt med tanke på att det var en hel vecka sen vi träffades sist . huga !

i morse var jag och märt ut i det hiskeligt fina och helt och hållet bara underbara vädret !! tog en promenad och oj det var himlans skönt . kändes definitivt mer lockande att gå längre där ute än att gå in och fixa innan det blir skoldags . joråsåatte . . . .

seminarie idag som sagt och efter det blir det tacos . har hunnit packa väskan ganska full nu på morgonkvisten också , vilket känns bra , för då kan jag bara njuta av att åka hem sen :) ( inte för att jag inte skulle vilja bo här tillsammans med märt i minst tre veckor till men . . . ;D ) mamma och pappa var ut på middag igår dom minsann , mysigt för dom , blir skönt att se dom i kväll :) hoppas att pappas ben är bättre !

nej , nu är tiden för detta groteskt slut . see you in beautytown !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0