080227

2008-02-27 @ 18:02:03
onsdag , snart hemvändartorsdag . skola idag igen och folk må tro jag var förskräckligt trött när jag vaknade i morse . uschamig ! pallra mig väl upp i allafall och traggla iväg till skolan . hade bara so idag , men bara är inte så himla bara . bara är i det här fallet 3 timmar och långt ! nåja , jag var vrålhungrig när jag kom hem så jag ställde mig vid spisen på direkten . märta hade förstås varit söt och diskat , ( thanks darl ) , så då gick det fortare :) gjorde iordning köttfärs med lök och burritokrydda och hällde upp en skopa makaroner till det . jag tyckte det vart helgôtt och jag tror det gick ner i märta lilla också ;D

efter det så åkte vi ner en sväng på stan , gick i lite affärer , mådde bra och tog en dunderfika på nåt sött ställe en trappa upp . gudars det satt fint vill jag lova ;D

efter det åkte vi tillbaka hem , slängde in grejerna här och traskade iväg till konsum och köpte bröd och juice . smarry ! just nu sitter malin här brevid med matte och miniräknare , själv ska jag läsa klart den där boken så allt är färdigt för morgondagens seminarie . kvällen kommer bestå av roomservice och grey´s , det blir förmodligen helbra , don´t you think ?

seminarie i morgon ja , jag får lite sovis och det känns skönt , efter seminariet kilar jag hem , trycker i mig lite tacos med sis och sen åker vi hem till beautytown :D brabrabra !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att åka hem :) Jag ska också passa på att åka hem i morgon!

2008-02-27 @ 19:38:11
URL: http://angelwhite.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0