080226

2008-02-26 @ 21:10:11
skola , storshopping , gossip & pez . that´s about it ! var uppe med tuppen i morse eftersom jag började 8.30 . hade bara föreläsning idag och det gick ok till en början , vi fick t.ex. besöka tasmbekistan eller vart han nu tog oss , det var bannemig inget o leka med inte . nejnej , hursom så tog vi oss ur det där och efter det blev det mest bara långtråkigt . . . tyvärr !

kom hem , gjorde mat till mig och sis och sen så ringde jag till min VFU - handledare . hon lät minsann helmysig och såg fram emot när jag kommer på måndag . känns sköööönt för jag börjar minsann bli nervös !

efter det åkte vi ner till stan jag och märta , och där har vi befunnit oss precis hela dagen och nu har vi ont i fötterna . hittade en hel del , både jag och märt , bland annat så köpte hon värsta dyngsnygga jackan och för det belönade jag henne med en t-shirt från carlings ;D haha . vi kan va´ en hel del mycket bättre än vi tror från början .

nu har vi tittat på gossip och snart ska vi slå på en film till , men först ska jag betala räkningar och boka buss hem åt oss på torsdag , och efter det ska det provas lite nyfunna clothes ;D SEN , blir det film . . .

pusshej
( förresten så sprang vi in på konsum och köpte juice och PEZ ( kommer ni ihåg pez ? de där gubbarna som öppnar halsen och puttar ut små vita kluttar ? det är ju totalt bortglömt och underskattat . himla gott minsann ;D haha )

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0