080225

2008-02-25 @ 21:09:32
hej där och fy skäms för mig som har strejkat en hel dag . gårdagen var var den var och det var väl bra :) hade en jobbig natt , men morgonen kändes bättre . vi åkte till morbror som fyllde år och efter det drog vi oss på stört ner mot fagerstahallen och matchsamling . färdriktning ( återigen ) mot västerås och helskön vinst mot panteraros . brabra , & malin gjorde helsnygga målet också förstås , superbt ! ;D

efter matchen åkte vi in i stan , åt ½ hamburgare på donken för att sen frysa till punkthuset och hoppa in i bilen mot station . jag och malin överlämnade , inte helt jättesnällt kanske , all packning åt pappa som inte direkt fick någon hjälp av mamma . haha ! och sen gick vi på bussen och beslagtog det första dubbelsätet vi hittade . bussresan brukar vara lång och tråkig i vanliga fall , men igår gick den himlans bra . kom vid 23 och karin var snäll och hämtade oss . . .

måndag då ? jo tack . jag gick inte till skolan idag . vi skulle kolla på film och med tanke på helgens "bravader" så valde jag att stanna hemma och kureras :P jag och malin tog dagen vart den var på väg , slöade vid tv:n , letade förbrilt ( och egentligen helt i onödan visade det sig ) efter saker på youtube som inte ens fanns . bra ! haha . efter det har vi hunnit vara till konsum och handlat , invigt min toastmaskin och varit på bio . himlans trevligt och bra , icke att förglömma . . . vi har hunnit tryckt i oss en del choklad och popcorn också förstås . kassörtanten var söt och sa att man faktiskt får unna sig ibland . tacktack , det tänker vi ta vara på minsann !

utlämnad var det vi såg och den var bra , men hemsk . hemskast var väl dock tyvärr de dryga människoliv som satt brevid mig ? HERREGUD . dryg har fått ännu fler ansikten . . .

nu ska vi titta på brokeback och sen blir det läggdags vill jag lova , för i morgon befinner jag mig i skolan . . . 8.30 . usch ! sen blir det stan . godnatt

MAMMA&PAPPA
vi tänkte dokumentera oss med choklan´ på bion , men nejdå , folk kom ivägen ;D

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll

2008-02-25 @ 21:31:03
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Ida-Marie

Har du blivit galen vännen, har du sett brokeback förut? Den är verkligen inte värd att se!! Hoppas du mår bättre iallafall gumsan!! Kramar

2008-02-25 @ 21:57:45
Postat av: emma

hoppad du haft en bra måndag ;

2008-02-25 @ 22:22:32
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0