080223

2008-02-23 @ 11:55:37
lördag , skönt med helg . bussresan igår var dryg och totalt överbefolkad , var något lättad när jag såg pappa i västerås . åkte hem på en gång , stannade till vid picasso och hämtade mat och hann precis hem till karl-petter skulle inta dansgolvet . perfect timing liksom ! sen vart det soffmys resten av kvällen och det var brabrabra .

idag vaknade jag alldeles för tidigt för det var grymt ljust och varmt inne i rummet , men det kan förlåtas för vädret är toppisch idag . något som inte är lika toppaktigt är att pappa skulle ut och springa ( just det är det väl inga fel med ) , men han kom precis in och sa att nånting har gått sönder i benet . hände nånstans efter vägen , det hade bara "släppt" och smällt till . jag blir illamående och orolig , jag tycker han ska kolla upp´et ! <3

förresten så glömde jag berätta om vårt tumulta och rabalderande upptåg i gläntan igår . hahaha ! som vi kan ha skrattat . vi hade ätit macka och skulle köpa nå mer i cafeterian innan vi skulle beslagta lite varmare stolar , i ett förhoppningsvis varmare rum , på en ovanstående våning . ida-marie skulle slänga tallrikarna och hade innan det tagit fram sitt pengakort ( jorå , det kan heta så ) . sen slängde hon tallrikarna i lugn och ro och vi ställde oss i kö igen . sen tittade hon på mig och sa "men du , vart har jag lagt kortet ?" det vart fick- och väskkoll fler än en gång men neej , det fanns ingenstans . hej&hå , har hon slängt det i sopen ? vi försökte lite diskret traggla oss fram till soppåsen och snegla efter det där kortet , men såg förstås inte ett smack . jag lutade mig lite försiktigt och puttade ena påsväggen åt sidan och såg kortet ligga där lite ensamt och gult . hahaha , jösses så vi skratta ! tur att påsen typ var ny och inte så proppad och tur framför allt att vi inte gick upp till den där andra våningen och kom på det en timme efteråt . hugamig , vilken grej ;D haha . 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Haha ja det struntar vi i att göra om tycker jag, hur roligt det än var haha!! KRAM

2008-02-23 @ 14:00:48

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0