080222

2008-02-22 @ 08:06:36
godmorgon för katten , usch idag är morgonen dryyyyg . trodde inte mina öron när klockan ringde i morse och jag vill fortfarande inte riktigt tro att jag är vaken och uppe . kan inte förstå att man är så groteskt trött jämt , man är liksom ett ständigt och evigt jäsp ! nåja , har ätit frulle och klätt mig , har även packat i ordning väskan till hälften ungefär , har bara det där vanliga sista i-packet kvar när jag slutar sen , det lär kunna gå rätt fort , packet alltså . dammsög aldrig igår för det började saker på tv som jag ville se , drar nog en snabbrajd med den också innan jag kilar iväg mot bussen .

8.03? bara tolv minuter kvar till jag ska möta ida-marie vid selmatrappen . då blir det filmtitt , lunch och tentaresultat ? USCH .

godmorgon

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0