080221

2008-02-21 @ 18:02:21
torsdagtorsdagtorsdag , vad säger vi om dig ? helt galet långsam kan vi väl börja med , huvudvärksaktig och nervös . träffades som sagt inte på sovmorgonstid 9.30 som det var tänkt , nejdå . 8.30 i stället , stor suck . sen beslagtog vi en dator i bibblan och där skrev vi ordning på det där himla grejset . efter det ockuperade vi även typ världens största ( ? ) rum och planerade redovisningen . sen tog vi lunch och det lär nog ha varit den längsta lunchen ever ! kändes som en hel evighet . efter den var det i allafall dags för redovisning och vi var på tur som nummer två . det gick nog bra tror jag , vi fyllde ut alla de där 30 minutrarna och gick tillochmed över några minuter , kändes bra kan jag tycka eftersom jag inte ens trodde vi skulle få ihop de där 30 första . fick sen även ett oväntat beröm från en oväntad person när jag och ida-marie gled ner i gläntan på rasten och det var minsann roligt .

fick sluta typ 20 minuter tidigare än schemat sa och kom iväg redan vid 16.40 , också en aning skönt faktiskt . något annat som är skönt är väl också att det fortfarande är ljust ute fast man slutar klockan fem ?! uppfriskande även fast det har varit groteskt dimmigt nu i två dagar .

var mest bara in och vände , bytte lite kläder , sen gick jag ut på en promenad . kände att jag var tvungen att få lite luft och nu när jag har fått det så känner jag mig faktiskt en liten gnutta piggare vill jag nog mena .

i kväll blir det lite städ och disk ( alla ropar heja ! ) och i morgon får jag åka hem :D nog för att bussen går 16.25 , men jag kan möjligtvis dra en liten rajd på stan innan och det kan ju kanske vara skönt ?

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Du hurtbulle....promenad och allt. Lät ju förbaskat skönt, men inte en chans att jag skulle orka det så direkt efter skolan. Huvudet är fullt och kroppen heltrött hehe... Jag kommer iallafall till skolan imorn stumpan...Nervöst inför so-lektionen och resultatet på tentan..*snyft*.. Jaja nu ska jag strax kolla på Happiness. Kram
Och du...HEJA HEJA HEJA.....

2008-02-21 @ 18:51:19
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0