080220

2008-02-20 @ 16:43:09
hej där . nyss hemkommen från skolan . kändes som en dryg dag i morse när jag vaknade , men till min lättnad så blev den inte riktigt som jag trodde . träffades med gruppen i morse och förberedde inför fallredovisningen i morgon , gick väl bra till slut även om vi var lite sega på morgonkvisten ( men vem är inte det liksom ! det måste väl ändå få vara mänskligt ? ) men ja , det blev väl som sagt bra till slut och i morgon kan vi ta sovis till halv tio . me like ! efter det hade studievägledaren oss i typ tre korta kvartar och berättade om det där valet vi måste göra . usch , jag tänker i allafall aldrig bli studievägledare för jag skulle banne mig aldrig kunna hålla reda på allt det där ;D haha . men sen kan ju jag kanske vara lite smått sådär allmänt förvirrad i det mesta också . . . HAHA

sen hade jag heltrevlig lunch med ida-marie minsann :D bra glad jag är över henne liksom ! efter det hade vi so och det kändes drygt redan från början , men vi hade nån ny frisk fläkt som tog hand om oss idag och hon var banne mig så otroligt härlig så henne skulle jag säkert kunnat ha haft precis heeeela kursen . jösses hon var bra !

slutade vid fyra och ida-marie åt definitivt inte päron på vägen till bussen , haha ;D
i kväll är det träning igen , blir step och roligt . ( helstarkt plus ? MYBRANDNEWPJUCK ) jag studsar alldeles säkert fortfarande omkring på era moln . roomservice och grey´s efter det , bra kväll , bra . 

Kommentarer
Postat av: Anonym som tusan

Jag åt INGET päron idag!! ;)

2008-02-20 @ 19:30:06

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0