080218

2008-02-18 @ 10:01:32
hej där , och godmorgon . jag har precis fått i mig frukost och det är skönt att fortfarande vara hemma . trodde att mamma skulle vara ledig idag så hon skulle kunna skjutsa mig till bussen i västerås , men där hade jag fel minsann . så nu blir det till att ta tåget dit i stället , plus att jag måste till tågstation . bläk , inte så vidare värst pepp på det inte . bussen går 15.10 , tåget 13.48 , undrar sa flundra när jag ska pallra mig iväg då ? jag tänker inte bli sen och inspringandes på tåget i sista sekund sådär som jag och malin tydligen alltid tycks göra hur långt i förväg vi än beger oss . haha , nejnej . . . jag har tung väska , alltså går jag i god tid ! ( det märks säkert inte att jag tycker en gnutta synd om mig själv ;P )

nästa gång är jag tillbaka i karlstad
hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0