080217

2008-02-17 @ 19:55:46
så var det söndag igen , blä . helgen har varit kanonbra , men som vanligt lika mycket för kort . igår blev det mest bara melodifestivalsnack , vilket verkligen inte beskrev min hela lördag. nono . malin spelade match på dagen och den vann de med typ 5 -2 , 6 - 2 ? hum . . . aja , nåntingsånt - 2 i allafall . BRA och grattis ! sen kom sandra hit och spenderade lite tid , alltid lika kul att se henne och snart , när hennes nästa schema kommer , ska vi planera in vår karlstadshelg . det blir förmodligen skiiitbra :D present fick jag också , finfina halsbandet . tack hjärt !

idag var det match för märt igen och du ska inte tro att det var nog med att den allvarligt talat började kl NIO i morse , de fick styrk också . just då kändes det väl ganska motigt att man hade gått upp alldeles för tidigt på en söndag ? :P efter det åkte vi hem och när klockan typ var 11 så kändes det som att klockan egentligen skulle ha varit typ . . . fyra ? aja , vi tittade en hel del på tv och sen mötte vi mamma uppe hos mormor och morfar :)

nu har vi ätit och jag har även gjort klart islamläxan , vilket känns himlans skönt , och nu ska vi snart kolla på sporten , köping och kvällsfilm . trevlans <3

i morgon åker jag tillbaka till karlstad , både med tåg och buss , aningen tråkigt ? JA .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0