080213

2008-02-13 @ 13:46:35
skönt överraskande dag idag faktiskt . hade föreläsning i morse , om barn som växer upp i missbrukarhem . var en som själv växt upp med missbrukande föräldrar som kom och prata . det var intressant , även om jag var trött som ett as idag . . . också ! ( som tydligen alla dagar ) innan föreläsningen skulle börja kom det in nån person och sa att vår lektion på eftermiddagen hade blivit inställd så i stället för att sluta kl 15 idag så slutade vi kl 11 , skönt ? jotack ! gick dock inte hemåt förrän framåt ett för jag väntade med ida-marie på bussen ( usch jag tycker synd om henne som måste åka buss hela tiden ) vi åt lite i gläntan och hade såndär allmän titta-på-folk timme :D haha .

nu ska jag ta tag i lite småstäd och STORDISK , för i morgon kommer mamsen :D jag är ganska medveten om att jag antagligen typ upprepar det varenda gång jag skriver nånting nytt här , men jag längtar . haha , don´t blame me !

i kväll blir det roomservice och grey´s , 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0