080212

2008-02-12 @ 17:09:41
långlånglång dag idag , evighetslång är känslan . sekretess i morse och islam efter lunch , kunde ha varit mer intressant . veckan kommer bli densamma , lång alltså . jag längtar fortfarande till torsdag då mamma kommer hit :) var vrålhungrig när jag klev innanför dörr´n , så pass hungrig att jag valde den enkla utvägen . . . paj ! det blev alltså varken hamburgare eller kyckling som jag pratade med ida-marie om ;D haha . ambitiöst ambitiöst ! jag har aningen träningsverk idag , i axlarna , men det är skönt och i kväll blir det träning igen . looking forward toooo !

i kväll är det gossip också och det ska jag absolut se . just nu ska jag dock fortsätta slurka upp den där urgoda juicen som står på mitt bord . yummieinmytummie , in deed .

Kommentarer
Postat av: Camilla

Var med och tävla om Veckans Header i min blogg. :)
Lycka till!

2008-02-12 @ 17:25:21
URL: http://theonlymee.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0