080211

2008-02-11 @ 11:19:30
tentatentatenta , nu är den gjord , vilket förstås är skönt . men det finns en väldans oskön känsla också för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska känna och tro om det här . kan ha gått precis hur som helst , men antagligen så klarar jag mig inte . är väl det man får försöka intala sig , då kanske inte besvikelsen blir lika stor när man får beskedet . PLUMP ! dryyyyyyyyyyyyygt .

nu är jag fullkomligt utpumpad , seriöst . jag är som en zombie , på riktigt . jag tänker gå och lägga mig en stund , det är vanligtvis och egentligen inte min grej att sova sådär mitt på dagen , men nu måste jag faktiskt .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Nej de sista sög jag rejält på kan jag lova haha... Men skit samma känner jag, vi hjälps åt hur det än blir tycker jag..:) Klarar vi den får vi se till att fira hehe.. Ja usch ja jag har sovit några timmar, ätit, vikt tvätt och är nu i Nykroppa hos Henriks föräldrar. Dock lika trött fortfarande. Blir en seg vecka det känner jag det!! Kramar

2008-02-11 @ 17:14:06

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0