080207

2008-02-07 @ 12:36:42

heppålé , det känns skönt att kunna säga att jag faktiskt känner mig på relativt bra humör idag . har sovit som en stock hela natten och var faktiskt inte lika trött som vanligt när jag vaknade . läste klart barndomshistoria igår innan jag somnade också och det kändes skönt , för det betyder alltså att jag bara har en bok kvar nu , den ska tas igenom idag . have to . skrev en to do list before friday igår kväll och jag har redan fått stryka tre av fem saker , känns bra .

                    ¤ Städa
                    ¤ Diska
                    ¤ Läsa klart Barndomshistoria
                    ¤ Läsa klart Domens eller hjärtats etik
                    ¤ Handla

med tanke på vad som finns kvar att stryka så förstår ni vad jag ska ha för mig resten av dagen , time to start maybe ? i dag kommer jag faktiskt steka mig en gigantisk hamburgare också , hade tänkt göra köttfärssås och spaghetti först ( för jag var bra sugen på det igår när jag såg ida-maries snygga matlåda ) , men så kikade jag en sväng i frysen och såg att det fanns hamburgare där och det vattnades i munnen min på en gång vill jag lova , så det ska jag äta idag minsann .

nej , nu blir det dags för plugg , hejdu


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hamburgare lät inte som några fel, blir nog det ikväll för min del...mums hehe... Lycka till med läsandet gumsan!! Kram

2008-02-07 @ 12:54:10

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0