080206 - en diskussionsfråga

2008-02-06 @ 16:26:11
ja det skulle man väl nästan kunna påstå va ? är ungefär det hela dagen har gått ut på idag , eller ja , typ eller nåt som helli skulle ha uttryckt sig på den gamla goda hönsgårdstiden ;D heldag idag , 8.30 till en halvtimmes tidigare slut 15.30 . började med prat i en timme typ och sen blev det diskussionsfrågor i någon timme innan lunch . till lunch blev det kycklingsallad med vitlökssås , vilket var extremt överväldigande gott med roliga överraskningar som smarrigt bröd och ananas , yummie ! föreläsning på eftermiddagen , den skulle kunna sammanfattas HBT och väldigt bra . mycket mycket härlig föreläsare som lyckades få tiden att inte alls kännas lika lång som den egentligen var .

nu är det helg enligt schemat , men inte riktigt i livet . har fortfarande två böcker kvar att läsa , men jag ska ta mig igenom de två till i morgon kväll . jag har ett mål och det är det . jag blir arg om jag inte gör´t , på riktigt ! för helgen kommer inte innehålla speciellt mycket läsande för jossan och marie kommer hit , vilket förstås bara är positivt :) ska bli ruggigt roligt , men alltså lär jag hinna klart med böckerna  innan dess .

ida-marie var precis in här en sväng och lånade toan , hon missade bussen stackarn , med antagligen bara nån futtig och irriterande sekund . usch för sånt ! nu sprang hon ner igen i allafall och hinner förhoppningsvis med den här . 

dags för lite läs kanske ? inte nå vidare värst pepp , men hey - när är man det

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0