080205

2008-02-05 @ 15:36:12
fy bubblan , jag blir ganska galen på detta . har läst och läst och läst och läst idag , men det känns aldrig som det tar slut . den kultiverade människan är i allafall avklarad och nu försöker jag förstå mig på värdegrundsboken . usch! efter den är det baaaara två böcker kvar . alltså shit , jodå det är helt galet . känns väl ganska så säkert att jag kommer få boka in mig på omtentan . fy sjutton vicket tröööööök .

har precis ätit lite kyckling med ris och gurka . det var mäktigt gott faktiskt och nu får jag väl faktiskt inse att det är dags att låta ögonen försjunka sig i böckerna igen , vare sig man vill eller inte . i kväll ska jag i allafall se på gossip girl , yes indeed .

hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Som vi märkt är du en mycket duktigare elev än mig så du kommer att göra galant ifrån dig det vet jag hehe!! Du är alltid duktig... vi är båda duuktiga....(även om vi får göra omtenta) hehe... KRAM

2008-02-05 @ 19:21:33
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0