080204

2008-02-04 @ 15:37:40

ny vecka , ny måndag , ny ålder . ja , vad ska man säga , idag var väl egentligen den typ riktiga första dagen som 20 , eller ? :P jag vet inte . nu är jag det i allafall . haha . var dyngsvullen om ögonen i morse och var väl allmänt snygg hela dagen idag , great . men ja , sånt får väl lov att vara när gårdagskvällen var som den var i guess . ok dag idag , gick fortare än väntat och det tar vi förstås emot med vidöppna armar , varje gång . nu är det bara en skoldag kvar den här veckan , yes . men har ju dock en hel del skola att göra däremellan så vi är ju inte direkt lediga !

fick presenter av ida-marie idag också sötan , en jättefin grej med ljus och typ sand och gröna pärlor . hur fin som helst , verkligen . helmycket mig ;D sen fick jag ett helt paket kinderägg också , hon är toppen hon , ida-marie ;) tack gumman !!!!

kanske ska delge er av vad jag fick ? kom ju på att jag liksom inte riktigt gjorde det igår :P so , here it it . . .

¤ TV
¤ Indirekt ett par nya träningspjuck ;D
¤ Presentkort på IKEA
¤ Halsband
¤ Armband
¤ 2 flaskor vin
¤ Påslakanset
¤ Presentkort på systemet
¤ Glas
¤ Armband
¤ Örhängen
¤ Smörgåsgrill
¤ Fat i olika storlekar
¤ Halsband
+ en till som fås nästa gång jag kommer hem och en överraskning som kommer till helgen :D

toppisch , tack för allt det
<3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0