080203 , söndag , dan´ innan måndag , slut på helgen . . .

2008-02-03 @ 21:01:23
. . . kalla det precis vad du vill för inget ändrar det faktum att jag fyller 20 år idag ! :D herregudars , jag är verkligen 20 . när hände det liksom ? helgen har varit helt galet bra , typ perfekt skulle jag nog vilja påstå . fredagen vet ni var bra och lördagen likaså . upp tidigt för malin hade match . hemma mot kungsör in fact och det blev vinst med 7-4 , grattis till det och grattis till världen eftersom just malin är så otroligt strålande . fruktansvärt bra igår och en syster kan garanterat aldrig vara mer stolt över någon än vad jag är över henne , i allt hon gör och är . i love her . efter matchen skjutsade jag hem mamma och pappa , sen åkte jag tillbaka och hämtade malin och därifrån åkte vi och hämtade mormor och morfar . sen vart det kalas . det var snajsigt och himla roligt . efter det så kom sandra och vi drog iväg oss mot jossan och ziddes nya lägenhet ( som förörvigt var fantastisk ) och där hade vi verkligen en helt dyngbra kväll . krogen efter det och allt var bara bra . träffade bra mycket människor och alla var söta och grattade :D vi dansade , sjöng , skrattade , kramades , räknade ner , blev officiellt 20 , jublade , dansade lite mer och hade allmänt en sjukt bra kväll/natt . hjälp vad jag uppskattar människorna i mitt liv , jag tackar för allt ni gör !

födelsedag på riktigt är det däremot idag
, kanske inte till hänsdelser , men till datum . familjen firade mig i morse , som det brukar och som det ska vara :P blev en grymt tidig morgon eftersom malin skulle hämtas vid halv nio och åka på länslagsträning i västerås . ( känns förstås helt fel att inte spendera födelsedagen med henne , men hon gör mig glad ändå såklart . extra glad är jag för henne också på grund av den anledningen att vi idag fick veta att hon är med i den slutliga truppen nu . största grattiset hjärtat ) öppnade presenter och blev överväldigad över det . åkte iväg rätt tidigt och har alltså spenderat min 20årsdag på så kallad resande fot . men ett plus i allt det är att jag har fått gjort det med mamma och pappa . de åkte härifrån vid 19 ungefär och sen dess har det känts rätt jobbigt och kvällen kommer antagligen fortsätta i den känslan .

det här så kallade inlägget ska dock inte sluta lika dystert som min tillvaro känns just nu , för jag fyller fortfarande 20 idag och min helg har varit helt underbar , på alla sätt och vis . mamma , pappa och malin - jag älskar och avgudar er och längtar redan till jag kommer hem till er igen <3
TUSEN TACK TILL ALLA SOM HAR VARIT DELAKTIGA DEN HÄR HELGEN , inte bara delaktiga fysiskt utan även psykiskt . jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska uttrycka mig , ni får försöka förstå ändå .

( förresten så tänker jag och sandy bestiga eiffeltornet , "beundra" utsikten , kravla ner och komma på att vi glömde ta kort och därmed inte kunna få någon människa i världen att förstå att vi talar sanning ;D haha )




har precis tittat på en annan del av köping , de kan tillhöra ett av världens mest härliga gäng :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0