080201

2008-02-01 @ 10:32:11
herregud , ny månad , IGEN . tiden tycks vara ett ständigt talämne och ett bevis på att tiden går fort även om man tycker att vissa dagar är alldeles för långa . jösses

nåja , HOME SWEET HOME , skulle man väl kunna säga . mamma stod och väntade på mig när jag kom till västerås med bussen igår , det var storm i hennes hår :P åkte in en sväng på maxi och skulle köpa bröd , men det blev lite mer än det . sen åkte vi hem i allafall och hämtade upp märt efter vägen . sen in och krama på pappa innan vi åt lite kvällslätt . ( här ska även tilläggas att jag seriöst höll på att missa bussen hem . herregud , smärre panik ? jo tack , tell me about it . jag tror aldrig i mitt liv att jag har gått så snabbt och varit så lättad när jag har satt mig . haha . jag kan säga som ida-marie , att såhär i efterhand så kan jag skratta åt det , för folk på stan kan säkert ha trott att jag var galen . hahaha ;D )

gårkvällen avslutades med heartbreak hotel tillsammans med märt på mitt/hennes rum ( ? ) är fortfarande förvirrat , men jag antar att det ska kallas mitt , eller ? :P haha .

-

idag är jag uppe i tid som ni märker , 10.27 prick nu när jag tittar och jag har redan ätit frukost . orsak ? tentaplugg . lär hinna med och läsa lite idag , hugapuh . inte speciellt peppat , nono . ska ta mig en dusch sen här nångång mitt på också , och i kväll kommer farmor hit en sväng . roli

jag var med i tidningen idag minsann , otippat och en del chockerande . haha , men en gnutta kul också förstås ;D haha .

Grattis Therese på 20-årsdagen!
Vi älskar dig och hoppas att du får en trevlig födelsedag.
Många pussar och kramar från familjen.


Tack mina liv
<3

tack även till ida-marie som alltså , ursäkta min upprepning men det tåls att upprepas , alltid lyckas göra min dag lite ljusare . hon vet vad jag menar , i allafall så hoppas jag hon vet , hur som så tar jag mig friheten att knycka hennes vackra ord : "all kärlek till dig min vän" . jag är hiskeligt glad över det faktum att det känns som att jag har kännt dig i hela mitt liv och jag är totally thrilled över att du finns . ( lycka till med håret idag ;D )

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag håller med, det känns som vi alltid varit kompisar och det tar jag som ett gott tecken hehe..:) Du är för go stumpan!! Hoppas du har det bra hemma och att du inte pluggar allt för mycket hehe. Jag ska sätta mig imorn jag..TROR JAG haha... Massa Bamse Kramar Till Dig Vännen

2008-02-01 @ 10:49:22
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0