Jag delar med mig av julafton 2008

2008-12-30 @ 18:16:12
jag som sa att jag skulle försöka att inte vara så vidunderligt frånvarande med den här uppdateringen va ? haha , det gick ju bra :P

idag har jag och pappa varit ute på en lång promenad , det var härligt , men vi var ganska möra i benen när vi kom hem . haha ;D i förrgår var jag äntligen till ludvika och hälsade på sandra , det var alldeles för längesen vi sågs och vår tid är guld . nu ska vi bli bättre ! igår var vi en sväng till västerås och jag köpte mig ett par byxor bland annat . great ! i morgon är det nyårsafton och jag ska spendera den med min älskade familj , vi ska mysa , laga tre - rätters , umgås och bara njuta av livet :) kanske att jag tittar upp en sväng till marie och säger hej och kramas för såväl det gågna som det nya året också , vi får se :) nu ska vi åtminstone snart äta , men först ska jag ge er ett axplock av de ca 200 bilder som togs i onsdags , på julafton . kram till er mina vänner !

              
lycka var känslan när vi vaknade upp och insåg att det gröna och slaskiga omvandlats till vitt mys såhär på julaftonsmorgonen - vår köksbänk är bedårande - julgröten infinner sig traditionsenligt på frukostbordet i den röda och snygga grötskålen - julklappsutlägg efter frukosten , precis som det brukar och ska vara

                   
jul på paradiset - klapparna är under granen - malin är julfin - jag försöker inte se ut som en kossa , även om det kanske blev lite så ändå :P - jag fick paket av tomten uppe hos mormor & morfar också :)

                
tomten busar lite med pappa & käppen - tomten visar sig från sin väldigt sanna sida och som den rara och snälla själ han egentligen är - tillbaka hemma på paradiset och redo för vårt taikonfirande - ett vardagsrum att älska 
  
                        
jag & malin - malin & jag , både i för- & bakgrunden - käraste pappa & mamma - pappa öppnar klapp & mamma väntar otåligt på att få öppna sin :P - såhär firar vi jul , med mysfaktor 3000 minst !

              
malin & jag fick ett stort & gemensamt paket , inuti låg guitar hero & lyckan var fullständig , tro mig ! - malin är sockersöt som vanligt - jag öppnar klappar - malin ska till & öppna ett paket från mig , ett med mycket tid nerlagd på i might add :)



JULEN 2008 ÄR ÖVER
och som vanligt så lämnar den mig helt mållös . den var fantastisk , underbar , fabulös , magisk , så skyhögt över förväntan och precis sådär obeskrivlig och perfekt som den brukar vara . att fira jul tillsammans med de här människorna är på riktigt helt obetalbart och jag skulle inte byta det mot världen ! jag älskar er , gränslöst .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0