U-sväng

2008-12-18 @ 09:48:07
det känns precis som jag har gjort en sån , typ :P helt plötsligt känner jag mig väldigt engagerad och motiverad och egentligen borde jag kanske skriva på tentan i stället för att skriva här ? men var så lugna , det ska jag absolut göra . har redan gjort klart allt inför seminariet sen vid 13.15 och jag känner mig väldigt förberedd :) vi håller på en del med barn och digitala lärresurser just nu och dagens seminarie ska mestadels handla om vad vi har för inställning till datorn som ett digitalt verktyg i den pedagogiska verksamheten och vad vi tycker om datorn i undervisningen . känns som att jag kommer att kunna vara väldigt aktiv i den frågan , för jag har ganska mycket åsikter :P tror jag i allafall , det känns så . haha . hursomhelst , seminariet kommer sen , nu är det tenta . later

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0