Två dagar kvar

2008-12-22 @ 10:07:43
helt galet att det är 22 december idag och därmed alltså bara två dagar kvar till julafton . när flöt den tiden förbi liksom ? jössemig vad mysigt :) jag gick upp vid sju i morse , precis som jag tänkte mig och nu har jag skrivit på tentan och hör och häpna , nu har jag verkligen inte mycket kvar . bara den slutliga diskussionen av boksamtalet och jag har ganska stor koll på vad det är jag ska skriva så helt plötsligt känns det som att jag kan unna mig ett ganska ordentligt jullov after all :D yes yes yes ! nu tänker jag dock pausa lite för nu har det börjat slalom på tv , heja sverige jag ska titta . sen får vi se om jag gör ett sista ryck med diskussionen eller om jag fixar iordning mig och sånt i stället . it shows , jag är glad either way :)

KRAM
rymdeeeeeeen - pigs from spaaaaaaaace ! hahahaha , jag kreverar
vilken hyperbra familj jag har <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0