Tankar som tänker och fingrar som blänker

2008-12-19 @ 17:47:51
det var typ en timme sen jag skrev här ganska så exakt . en timme som jag ägnat helt och hållet åt tentan . jag kom in i någon sorts flow för jag skrev klart hela resultatet och det betyder alltså att den första delen , som är den största delen , snart är avklarad och kvar återstår "bara" den andra och sista . det ganska går vägen ändå , eller vad tror ni ?

jag får be om ursäkt för att jag andas ordet tenta i princip varenda inlägg nu för tiden , men jag ska försöka skärpa mig . men ni vet hur det är , det blir liksom vad det blir och eftersom tentan och julen är det som tar upp den största delen av min hjärna just nu så tycks det tydligen vara såhär som det blir . jag vet inte , kändes litegrann som att jag kanske virvlade in mig i mig själv just nu , men det är också sånt som får vara .

nu tänker jag inte plugga nå mer ikväll för nu ska vi snart börja med maten och efter det ska vi mysa med skumtomtar i tv - soffan . kram till er !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0