Taco med mango

2008-12-13 @ 15:40:01
har ju för sjutton gubbar glömt berätta om gårdagskvällen . vi skulle ju till örebro i förhoppning om att piska universitetet ? och som vi piskade . åhjo , 7 - 4 blev det till slut och vi spelade hyvens bra precis hela matchen . var så otroligt roligt :) idag har jag dock förskräckligt ont i knät , det är verkligen flera kilo mindre roligt !

mindre roligt var det att försöka ta sig till örebro igår också . det var väl inte det mest optimala vädret direkt va ? skulle inte tro det nej . aldrig har det väl tagit så lång tid att ta sig till och från örebro ? halkigt , snöigt och väldigt otrevligt . fick en smärre panikattack i början , men som ni märker så gick allting bra . däremot vill jag aldrig mer köra på sånt väglag !

lite stolt måste jag nog tillägga att jag är över oss också , som på helt egen hand ( om man bortser från telefonsamtalet med pappa och kartan i bilen ) hittade i örebro , helt utan problem . det gick fullkomligt smärtfritt :) smärtfritt var det också i världens alla öron när jag , malin och sofia hade pokerkväll i vårbygård i sverigemörkret på vägen hem ;D hahaha , sjukt bra !

kom hem när klockan var en sisådär halv ett i natt och då satt vi oss och kollade igenom idol - finalen . vilken tur att det är rätt person som vinner for once , för det har bara hänt en gång förut - och det var när markus vann . hursomhelst så var kevin flera resor bättre , det var det jag ville ha sagt .

vad har ni för er ? jag sitter och är lite smådepp över att vi tappat bort ett alldeles gudomligt och utsökt recept på tacopaj ! :P

HA EN TREVLIG LUCIAKVÄLL MINA KÄRA

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0