Some motivation please

2008-12-17 @ 14:18:45
nu går det segt måste jag faktiskt medge . kom in i ett flow här för ett tag sen och har läst klart allt inför seminariet i morgon , men nu tog det sådär stopp igen . tänkte att jag skulle sätta mig och gå igenom det allra sista ur de där böckerna till hemtentan så att jag kan börja skriva på riktigt i morgon , om jag nu inte skulle få värsta rycket och göra sånt efter träningen ikväll , men ni hör ju själva att det låter ganska otippat . jag har bestämt mig för att sluta stressa med den här hemtentan och inte bry mig så mycket i om den är hel eller halvklar när julen är här , för den ska ju faktiskt inte vara inlämnad förrän 5/1 , så jag menar . . . jag hinner ju , men det skulle ju förstås vara himla skönt . nåja , jag tänker som sagt inte köra slut på mig . det betyder däremot inte att jag inte kommer jobba hårt och slita , för det ska jag verkligen göra .

nu ska jag återgå till de där böckerna , sen ska jag invänta pappas och malins respektive jag-har-slutat-nu-kommer-du-och-hämtar-mig samtal :)

pappa ska göra sitt världsberömda potatismos till oss idag , magen längtar redan efter det , och efter det blir det as i said träning . sista innan jul har det visat sig , eftersom hallen tydligen envisas med att ha stängt på måndag ? either way så hade vi iof inte varit med på måndag i allafall för då ska vi till västerås och kolla på superligan .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Nu har jag suttit och funderat lite och Henrik och de har ju faktiskt en hel del matcher uppe i Dalarnas trakter. Kan även vara närmre dig än så.. Är ju som du kanske vet extremt dålig på geografi hehe. Men nångång framöver kanske jag ska ta och följa med grabbarna så kanske du och jag kan se nån match ihop? Vore inte det skoj?!! Eller hitta på nått annat medans de spelar.. vad du vill! Bara vi får träffas liksom..:) Vad tror du om det?!! Kramar

2008-12-17 @ 16:12:07
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Tack..;)...

Då försöker vi ordna det framöver tycker jag!! :) KRAM KRAM

2008-12-17 @ 17:16:29
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0