Say a little word for the world

2008-12-11 @ 15:11:55

det är dags för dagens rapport från detta väldigt snöiga beautytown i suppose . det har snöat precis hela dagen och ja , det är väldigt mysigt . jag har läst igenom min performansanalys för jag känner att jag vill lämna in den nu så jag inte glömmer bort det . tyckte att det kändes ganska bra , men tänker nog läsa den en sista gång innan jag trycker på "lämna in" - knappen och återvändon faller ur mina händer . jag vill verkligen inte komplettera den här slutuppgiften , för jag har inget kvar på grammatiklagret som jag fattar . så ja , i´ll keep my fingers crossed and hope for the very very best !

malin spelar skol - DM idag , jag har inte hört nå från henne hur det har gått , men med tanke på vilka lag dom skulle möta så tror jag att jag förstår varför hon inte har brytt sig om att uppdatera :P mamma och pappa då ? dom är lediga idag och är i västerås och träffar tomten . pratade med mamma nyss och dom hade fått tag på han till slut så dom kunde ge honom våra önskelistor ;) haha , hon är söt min mamma . dessutom hade hon och pappa ätit på vivaldi , jag måste erkänna min avundsjuka över det . jag vill också ha vivaldi - sallad ! :P

dagens fråga ? varför står våra grannar och tvättar fönstrena ? har dom totalt missat snövädret utanför ? nåja .

hörs förmodligen mer i kväll , ´til then :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0