När kroppen inte riktigt är på topp

2008-12-02 @ 15:46:34
jag gör verkligen ingenting idag , visst känner man sig överflödig och toktrist då ? jag dönsov precis hela natten och vaknade inte en enda gång , sådär som jag annars brukar göra en gång/natt , men nejdå . somnade förmodligen så fort huvudet landade på kudden strax efter 22 igår och där låg jag till klockan ringde vid 6 . då insåg jag som sagt att det inte var någon idé att åka iväg någonstans idag och gick därför straight back to bed och somnade direkt . gick upp igen till julkalendern ( som sagt , är det jul så är det ) och väggkalendern som idag var malins tur att öppna . sen gick jag och la mig igen och sov tills jag vaknade av en ringande telefon 10.30 . ändå känner jag mig inte utvilad ? nej verkligen inte , totalt helslö fortfarande och även fast jag egentligen vill sysselsätta mig så säger kroppen ifrån . usch jag blir trött på sånt här och hoppas verkligen att det går över snart !

nu ligger jag i soffan och låter mina öron njuta av julmusik och ögonen vila på en ljusstake och en julstjärna .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Gumman jag skickar en julpuss här istället för min mobil krånglar nått så irriterande mycket. Hoppas krasslet går över snart!!:P Massa julpussar och julkramar till dig stumpan!

2008-12-02 @ 19:08:40
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0