Julstöksrapport

2008-12-23 @ 14:34:57
hej på er alla spänt glada tossor såhär dan´ före dan´ , hoppas ni mår galant . gårdagen var helkul och det var kul att se VIB - helsingborg på plats , roligast var det att henke var den som avgjorde hela kalaset , att märta skymta i tv och att jag tillsammans med malin och sofia i princip var de enda själarna som hejade på helsingborg . sånt får man ta ! hahaha :P

idag är det 23 december , eller den stora julstöks-mysar-dagen som den egentligen också skulle kunna heta . det är tråkigt att mamma är tvungen att jobba till 17 , men vi städar och har oss här hemma så vi bara kan börja pynta , baka och njuta när hon kommer hem :)

det luktar skinka i hela huset , julmusiken låter fint i båda öronen och jag ska precis byta sängkläder . jag lovar att höra av mig en snabbis i kväll också , även om tiden är lika tajt som vanligt :) det är baskemig galenskap att julafton är redan i morgon !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Sötast!

Tänk att det är världens mysigaste dag imorn. Helt ofattbart med tanke på att vi inte har en endaste vit flinga på backen...:P... Jag önskar dig världens bästa jul!!! KRAM KRAM

2008-12-23 @ 16:53:40

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0