Jullov

2008-12-19 @ 13:22:13

åtminstone för en liten tös här i familjen . den tösen är inte jag , tyvärr ! malin kom typ precis hem och nu är hon ledig , ledig , ledig ett bra tag framöver . me , on the other hand , sitter fortfarande med tentan . men jag ger inte upp , åh nej ! jag tänker skriva och skriva och skriva och försöka komma så långt som jag bara kan till på tisdag . för på tisdag tänker jag lägga ner , då är det enbart julstök och julmys på schemat , me love !

var iväg till gymmet en sväng när malin gick till skolan i morse och det var precis lika skönt som väntat . himla himla härligt och befriande . har precis stoppat i mig lite mat också och nu ska jag snart sätta igång med tentan igen . so long


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0