Julhandel

2008-12-04 @ 22:11:31
JA JA JA , äntligen har jag påbörjat min julhandel , och det med besked :) jag tänker inte göra någon vidare ingång eller nåt spceifikt utlägg om egentligen någonting alls vad gäller just den , för här ska inget gissas inte ;D åhnej . men hursomhelst så har jag setat och slagit in de klappar jag införskaffat mig nu ikväll och det är ju bara sååå kul ! jag har piffat och haft mig och ja , jag måste nog faktiskt få tycka att mina klappar ser förtjusande ut där de ligger och bara väntar på att få ges bort . att köpa saker att ge bort är bannemig en otroligt skön och alldeles fantastisk känsla , jag blir glad av det , men att slå in klapparna och piffa till dom på sitt alldeles egna lilla vis , det är nästan halva nöjet alltså :) gud så jag älskar julen !

i morgon är det ungefär samma grej som gäller , västerås för julhandel , men i morgon med märtas eminenta sällskap . det ska bli fullkomligt frödjesfullt ! allra helst med tanke på att vi gick miste om våran årliga julshopping förra året eftersom jag spenderade mina dagar på sommargatan at the time . gud vad kul det ska bli , i love hanging out with babysis :)

nu svider det i mina ögon och värker i min kropp , jag går nog och lägger mig . tjingtjong och kram på er !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja just det ja så var det... visste att nån rekommenderat den.. :)... Jag började med några sidor igår och den verkar "bra"... Inte direkt tråkig att läsa. Åh, jag ska julhandla på torsdag. Längtar tills jag får slå in klappar. Så roligt och mysigt! Älskar julen.. :).. Och du gumman.... MISS U!!! kramar

2008-12-04 @ 22:20:33
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0