Hej tomtegubbar skumma mera

2008-12-16 @ 13:12:15
tänkte att det kanske var på sin plats att visa lite lussebullsbak från i söndags ?

         
märta smakar degen och ser till så att allt är som det ska - jag kan bevisligen inte lura i någon att jag inte fullkomligt älskar vårt årliga lussebullsbak - första plåten inväntar sitt ugnsliv

         
vi spenderar tid med skumtomtarna i väntan på bullarna - de första är klara ( varsågod och skymta lite av vårt hypersnygga kakel ) - vår vintriga baksida

förövrigt , låt oss önska fler skumtomtar åt folket . de är hutlöst goda och blir i princip uppätna redan innan man hunnit öppna påsen . how come ? kardemumma för sjutton gubbar :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vacker flicka bakar vackra bullar... ;)... Tack för att du finns här för mig. Jag blir glad bara jag besöker din blogg ska du veta. Synd bara att jag inte kan vara en del av ditt liv på det sättet längre..:P.. Jag brukar dock tänka att vi kommer att kunna umgås igen. Nångång, nånstans, på nått sätt!!! Kram Gumsan

2008-12-16 @ 19:58:55
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0