Gubbkväll med tjejerna

2008-12-20 @ 15:39:06

hej på er , hoppas att er lördag har varit bra och att den fortsätter i samma anda . mamma och pappa åkte till örebro tidigt i morse dom , för att handla färdigt alla julklappar och för att hälsa på farfar och birgitta , jag och malin stannade förstås hemma . efter frukosten klädde vi oss och traskade upp till mormor för att klä hennes gran . kul tänkte vi , men upptäckte till allas vårat förtret att varenda ljus var trasigt :( mormor ringde till servus för att höra om dom hade några , but no , så vi får klä granen i morgon i stället när hon har fått nya .

vi fikade lite och mös istället och efter det gick jag och malin hem för att sätta igång med vårat wienernougatsbakande , det lukta mumma här at the time vill jag lova och nu står dom i kylen och kallnar . malin åkte iväg med sofia till norberg , de skulle ha tjejkväll hos emmelie och byta julklappar och ha sig , själv satt jag mig med tentan ( jag bara måste få nämna den även om det är lördag ) och nu är jag faktiskt klar med första delen ! det känns så otroligt bra . har dock överskridit lärarnas rekommenderade sidantal , men jag har skickat ett mejl och hoppas att jag kommer få ett svar där det står att det är helt okej . så nu gott folk , nu har jag bara andra delen kvar , och det känns som att den kommer gå mycket lättare än den här första . i´ll keep my thumbs crossed !

nu struntar jag dock i det här och tänker börja fixa iordning mig inför kvällen , för ikväll blir det utgång på gubben med brudarna . det ska bli ohyggligt härligt :) skepp o´hoj alla glada !


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0