Gott nytt år

2008-12-31 @ 13:19:53
ja men visst mina vänner , det är nyårsafton idag och vi ska snart kliva in i år 2009 . känns lite underligt med tanke på att jag knappt reflekterat över att det precis varit 2008 . såhär runt nyår brukar ju de flesta tv - kanaler och tidningar visa diverse årskrönikor och det är ju förstås på sin plats att jag gör detsamma , men som ni säkert förstår så är tiden knapp på nyårsafton och jag kommer förmodligen inte ens hinna träffa jossan & marie :( så då förstår ni att jag inte tänker ge er någon årskrönika nu idag . nej , det får bli någon annan gång , men jag utlovar att den kommer inom en snar framtid . det passar sig ju liksom inte att sammanfatta 2008 i februari direkt :P

men tills dess så vill jag önska er alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
& en mäkta trevlig dag :)

från mig till er - puss & kram

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0