Godmorgon

2008-12-12 @ 09:12:22
. . . la la la la la , i vårt vackra vita vinterland . shit vad fint det är ute . totally white and with snowflakes still falling :) fabulous ! upp i ottan och skjutsa mamma och pappa till respektive jobb . hade tänkt att jag skulle gå och lägga mig igen sen , men informerades om att markus skulle vara med på vakna idag och kände därför att jag ville se . han är härlig den karln alltså . hade kanske kunnat slunga mig i sängen nu när det är slut , men jag var vrålhungrig och kände craving på frukost så nu är jag liksom pigg . får väl bli till att vila en timme när jag skjutsat malin till skolan kanske så jag är pigg till ikväll när jag ska köra till örebro , spela match och köra hem . 

hörs sen , snökram !
( hoppas att min design ser ut som den ska på era datorer , kikade in från vår stora dator igår kväll och såg att den röda färgen var tokröd på deras dator . hoppas era är nyare och att ni inte får en chock av den juligt röda färgen :P ) 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0