God fortsättning!

2008-12-27 @ 11:21:13
hej mina vänner , hur är det med er ? jag måste få tycka att det har varit ohyggligt skönt att vara helt och håller avskärmad från allt vad datorer heter i tre hela dagar nu , för det har det faktiskt varit . känner dock ett behov av att uppdatera både mig och er trogna läsare och säga att min jul har varit helt fantastisk . så otroligt överbra , underbar , vacker , magisk , perfekt och egentligen helt obeskrivlig <3 jag kommer aldrig kunna beskriva känslan av julfirande i den här familjen , för det slår bannemig precis allt och jag kommer heller aldrig kunna beskriva hur mycket jag älskar människorna i den ! det är nästan sinnessjukt .

jag hoppas att jag inte ska vara allt för seg med uppdatering av diverse bilder , men som ni förstår så kommer den uppdateringen åtminstone inte ske idag . igår var vi i allafall till västerås och köpte ny tv , det känns som vi sitter på bio , typ ;P vädret är kalas och jag skulle väldigt gärna vilja ut på en riktigt härlig långpromenad idag , jag hoppas att jag får med mig mina liv . 

kram på er , hoppas att även ni haft en fin jul <3 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0