Fredag nummer fem

2008-12-05 @ 10:15:03
godmorgon , ja det är verkligen en god morgon . jag är lycklig och jag ska snart åka iväg till västerås med malin och julhandla :) ni hör ju förstås att det inte kan bli annat än fullkomligt fantastiskt bra . hon är i skolan nu , men har bara en enda lektion så jag är redo att kila iväg så fort telefonen ringer och malin säger att hon har slutat . jäppjäpp !


malin & jag på cheers , en av alla sjukt roliga dagar på cypern i somras <3

förresten så hade jag det stora nöjet att läsa på lagets hemsida att jag fick extra beröm för matchen mot VIB som vi så härligt vann för någon vecka sen . berömet var förmodligen inte för att jag var speciellt bra , utan mest kanske för att jag "tar för mig mer och mer för varje match" som de skrev , men vad gör det ? jag blev hyperglad ändå :)

i kväll kommer farmor hit , blir mysigt att träffa henne igen , blir ju tyvärr liksom inte så ofta eftersom hon bor längst ner i vårt avlånga land och därför befinner sig typ 7 timmar bort , minst . är inget man gör över random helg liksom som ni förstår . men nu alltså :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0